תפריט

תרומת פריטים

אשפה של אחד הוא האוצר של האחר… בוודאות יש לכם בגדים שאתם כבר לא לובשים, ספרים שאתם לא קוראים, משחקים ופרטי עיצוב שאתם כבר לא רוצים. קחו קופסא ושימו את כל מה שאתם לא משתמשים בו בפנים ותרמו לארגון צדקה לבחירתכם. את הבגדים אתם יכולים לשים גם במכלי איסוף הבגדים שמפוזרים ברחבי העיר, הם ימצאו לפריטים שלכם בית חדש ולכם יהיה בית פחות עמוס. כל הטוב הזה יכול לקרות בכמה דקות!

קפה טוב

הזמינו לכוס קפה עמית בעבודה, חבר או אפילו זר, ובקשו מהם להעביר את המחווה הלאה. זו דרך מעולה לעשות למישהו את היום בכמה דקות ובכמה שקלים. מעשה אחד קטן שלכם יכול לגרום לשרשרת של מעשים טובים בסביבה שלכם.

התנדבות בבית מחסה לחיות

הרבה גורי כלבים מוצאים את עצמם במקלט לבעלי חיים אחרי שלא הצליחו למצוא להם בית חם.. הם נמצאים רוב היום בכלובים עם הרבה כלבים נוספים ולא זוכים לתשומת לב ולחיבה כמו כלב שגדל בבית. אתם יכולים לעזור להם בכך שתקחו אותם לטיול, הם יעריכו את תשומת הלב והזמן החופשי מחוץ לכלוב, וירעיפו עליכם אהבה. אתם יכולים לעזור להם להרגשה הטובה בפחות משעה.

תנהגו באדיבות

תמיד חשוב לזכור לנהוג בזהירות, אך באותה מידה חשוב גם לנהוג באדיבות! השתמשו בנסיעות היומיומיות שלכם כדי להתאמן בלנהוג באדיבות: המנעו מצפצופים, סעו בסבלנות ותהנו מהנסיעה. זה לא רק ישפר את תחילת היום שלכם, אלא גם את של הסובבים אתכם.

צאו למחזר 

יש לכם בקבוקי שתיה מפלסטיק או זכוכית, או עיתונים בבית שסיימתם לקרוא? במקום לזרוק לפח, הקדישו כמה דקות וזרקו את הדברים לכלובי המחזור הקרובים לביתכם. זה דורש מכם מעט ומשפיע הרבה על הסביבה.

לכתבה המקורית ב- Good Deeds Day