תפריט

# רעיון 1:
להזמין חברים לערב הדלקת נר שמיני של חנוכה, כל חבר מכין מנה לארוחת ערב מפקנת ומחממת. אפשר לתבל את הארוחה ביין ושירי חנוכה בביצועים אלטנטיביים, ואפילו לקחת את הערב צעד אחד קדימה ולבקש מכל חבר לכתוב איחול לעצמו לשנה החדשה.

#רעיון 2:
רגע לפני הקראחנה קח לעצמך כמה דקות, צא למרפסת וכתוב רשימה של הדברים שאתה מאחל לעצמך לשנת 2017 הבאה עליך לטובה. מזמן לא בילית זמן איכות עם עצמך ואתה הרי חברה מעולה! כבה את הטלפון, עצום עיניים ודמיין: איך אתה יכול לעשות טוב יותר לעצמך ולסובבים אותך. פשוט תבקש מהיקום, יש מי ששומע…

#רעיון 3:
פנק את בת הזוג בארוחה נושאית בנושא חנוכה: טגן לביבות בטטה עם מטבל שמנת חמוצה ועירית- אם אפשר בצורת לב זה בכלל טוב. הדליקו חנוכיה וכבו את שאר האורות בבית ליצירת אווירה רומנטית מושלמת ויהודית.

#רעיון 4:
כבד את אביך ואת אימך- בכוס יין טוב…
כבר הרבה זמן שלא ביקרת את הוריך. חגיגות השנה האזרחית החדשה הן הזדמנות מצויינת לפגוש את הבוראים שלך. אפשר אפילו להרחיק לכת ולפנק את אמא בזר פרחים ואת אבא בבקבוק יין. חשוב לזכור מי הם האנשים החשובים ביותר בחייך ולהקדיש גם להם זמן ותשומת לב.

#רעיון 5:
קח את היום ועזור למישהו שצריך עזרה. תפוס חבר ובלו כמה שעות בהתנדבות במקום הקרוב לביתכם, זה יכול למלא אתכם יותר מלמצוא מקום במסעדות העמוסות בעיר…

#רעיון 6:
תתקשרו למישהו שלא דיברתם איתו הרבה זמן. ערב השנה החדשה הוא ערב של חשבון נפש. נסו לפשפש בזכרונכם את מי הזנחתם, מי הייתם רוצים שייקח חלק בחייכם. הניחו את האגו בצד והרימו טלפון, רוב הסיכויים שהצד השני ישמח לשמוע את קולכם!

#רעיון 7:
אם בכל זאת החלטתם לצאת, נסו לבדוק איך אתם יכולים לעשות טוב במהלך הערב. זכרו שהמלצרית כנראה לא ממש רוצה להיות שם- אולי שווה לזרוק לה מילה טובה? אם אתם עוברים ליד הומלס, תרמו לו כמה שאתם יכולים כדי שגם לו יהיה קצת יותר נעים… התחילו את השנה החדשה הכי טוב שרק אפשר!

לא משנה מה תבחרו לעשות, אנחנו סומכים עליכם שתעשו טוב,
מאחלים לכם שנה אזרחית חדשה עם המון התחלות חדשות ומעשים טובים!