תפריט
  1. להתחיל להתנדב
    אלפי ישראלים מתנדבים ביום מעשים טובים במגוון מסגרות: העברת הפעלה לקשישים, אריזות מזון למעוטי יכולת, הוצאת כלבים מצער בעלי חיים לטיולים. אפשר להמשיך ולהתנדב גם בכל השנה, זו יכולה להיות התנדבות חד פעמים או באופן קבוע, בארגון הנמצא בישוב שלכם או מהבית. עמותת רוח טובה שמנהלת את יום מעשים טובים, מחברת בין מתנדבים לעמותות כל השנה! מוזמנים למלא את הטופס ונציגה תחזור אליכם עם אפשרות להתנדב באופן שמתאים לכם, רק צריך למלא את הטופס.

2.  יוצאים מהשגרה עם מעשה טוב אחד ביום
נסו לעשות בכל יום מעשה אחד שלא הייתם עושים לפני כן, כמו להגיד בוקר טוב לנהג האוטובוס, לחייך לזר ברחוב או לעזור למבוגר לסחוב את שקיות הסופר. כל פעולה שלכם, קטנה ככל שתהיה, יכולה לרגש מישהו שעזרתם לו, ולגרום לכם להרגיש טוב יותר ובאנרגיות חיוביות.

3. קהילתיות
תמיד אפשר לשאוף לשכנות טובה יותר, ולהכיר את הדיירים שגרים איתך בבניין, בשכונה או ביישוב. יש אינספור דרכים לחמם את האווירה, בין אם להגיד שלום לשכן שלא מכירים ועד יוזמות קהילתיות מגבשות. אחת מהיוזמות האפשריות היא ארגון של רשימה של ציוד שכל שכן מוכן להשאיל ולתלות בחדר המדרגות להורדת דף שכנים לחצו כאן.

4. עושים טוב ברשת
כדי להגדיל את מעגל הטוב אפשר להשתמש גם ב"שטח הנדלן" שיש ברשתות החברתיות. אתם יכולים לכתוב תכנים המעוררים השראה בעוד אנשים לצאת ולעשות טוב, להגיב באופן בונה ומכבד, ולתת במה לעמותות או תכנים שחשובים לכם והייתם רוצים לקדם. כך אפשר להשתמש באמצעים שיש לרשותכם כדי לעשות טוב