תפריט

טו באב הוא הזדמנות מצוינת לחגוג את הזוגיות שלכם, ולהזכיר לבן/ת הזוג כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם.
הנה 6 רעיונות למחוות שיעשו טוב לזוגיות:

1. פנקו את בן/ת הזוג בארוחה שכוללת את כל המנות שהם הכי אוהבים
תיזכרו בכל הדברים הטעימים שבני הזוג שלכם תמיד אוהבים לזלול, בדקו קצת מתכונים, הפשילו שרוולים והכינו להם את ארוחת החלומות שרק איתכם הוא/היא היו יכולים לקבל. אפשר גם להגזים ולארגן אווירה רומנטית של ארוחה לאור נרות, מוזיקה נעימה ברקע ומפיות שולחן עם לבבות. ערב שלם של פינוקים יוביל להמון הערכה ותחושת אהבה מצד בן/ת הזוג שיקבלו את המחווה הטעימה הזו.

2. הפתיעו את בן/ת הזוג שלכם בערב מהסרטים
ברוב המקרים כשאנחנו רוצים ללכת לסרט, הצגה או סתם לשתות בירה, החיים לוקחים אותנו למקומות אחרים ואנו נקלעים לשגרה שלא תמיד כוללת מספיק יציאות שמאפשרות לשכוח קצת מהכל. יש לכם הזדמנות לקחת פיקוד ולתת לבן/ת הזוג במתנה ערב מהנה שמלא בהומור וכיף. חשבו מה היה משמח אותה/ו לעשות, הכינו את הכל מראש, ותצאו במטרה אחת: לעשות כיף חיים. לא תצטערו.

3. עשו בשבילם את כל מטלות הבית
זה לא סוד שאף אחד לא אוהב לעשות את המטלות הבאות: כביסה, כלים, לשטוף את הבית, לקפל כביסה, והרבה פעמים ריבים בין בני זוג הם על הסוגיות 'החשובות' האלו. למשך יום אחד, תקתקו את הבית ותנו לפרטנרים שלכם להגיע לבית מסודר, נקי ובניחוחות לבנדר. זה כרוך בהשקעה ועבודה של כמה שעות, אבל החיוך על הפנים שלהם כשהם יראו את זה (או יריחו) בטוח שווה את זה.

4. ערב של התכרבלות והתפנקות
כדי להתפנק לא חיייבים לצאת מהבית, מה שחשוב פה זה תשומת הלב. אתם יכולים לארגן ערב של סרט, פופקורן ופינוקים, ולאורך כל הערב לגרום לבן/ת הזוג להישאר עם רגליים על הספה.

5. מתנה
מי לא אוהב מתנות? לא חייבים לרוקן את הכיס, גם פרחים, שוקולד או כל מחווה אחרת של אהבה יכולים בהחלט לעשות את העבודה. ברגע שאתם משקיעים מזמנכם ונדיבים כלפי הפרטנר הם לא יוכלו לעמוד בפניכם 😉

6. מצגת של זכרונות
בעידן של היום, שבו בכל רגע נשלפים הפלאפונים עם המצלמות, אנחנו בטוחים שכבר צברתם כמה תמונות מכל מיני אירועים ורגעים בלתי נשכחים. אתם יכולים לאחד את כל התמונות האלו, להכין מצגת של כמה דקות ולהיזכר יחד בכל מה שעברתם עד עכשיו. אתם יכולים לעשות את המצגת דרך POWER POINT, MOVIE MAKER או המון אפליקציות שאפשר להוריד כמו: MAGISTO. רוב הסיכויים שגם אתם תתרגשו בזמן ההכנה.